fbpx

No i proszę – branża eventowa w Polsce ma się coraz lepiej. Przybywa nam spotkań a do mam nadzieję cyklicznych właśnie dołącza Evential czyli Forum Branży Eventowej jakie odbył się w połowie stycznia 2016 w Centrum Targowo – Kongresowym MT Polska. Duże zainteresowanie odwiedzających, ścisła czołówka wystawców cateringowych, eventowych i lokacji dostarczyły sporą dawkę wiedzy, kontaktów i atrakcji. Sprawdźmy zatem jak było!

Forum Branży Eventowej 2016

Formuła Targów z Formułą Konferencyjną w jednym

Organizatorzy podjęli odważą próbę łącząc strefę targów ze strefą prelekcji. Połączenie jest oczywiście w pierwszym odczuciu mieszanką wybuchową – ale dla tych, co chcieli z tego skorzystać – było to rozwiązanie akceptowalne. Zastosowano zestaw słuchawek do Silent Disco – gdzie prelegenta było słychać tylko przez ten kanał. Niestety hałas z targów przenikał momentami do słuchaczy gdy na stoiskach robiono właśnie hałas, koncert, losowanie czy inne atrakcje. A szkoda bo w prelekcjach wzięli udział wartościowi reprezentacji ze świata cateringu, couchingu, marketingu. Pojawiły się niezwykle ciekawe wystąpienia z zakresu HR, strategii marki, marketingu i organizacji wydarzeń zaprezentowali Joanna Janowicz, Dorota Krasnodębska – Wnorowska, Marta Baraniak – Wiśniewska oraz Sławomir Wróblewski. W panelach dyskusyjnych udział wzięło dwudziestu czterech cenionych ekspertów. Dużym powodzeniem cieszyły się też sesje networkingowe prowadzone przez Akademię Rekomendacji Grzegorza Turniaka. Przyznam się szczerze że przesiedziałam w strefie prelekcji cały dzień, przyswoiłam sporą dawkę nowej treści. I tak – było warto. Dodatkowo uczestnicy mogli rejestrować się w aplikacji Meeting Application i za jej pośrednictwem kontynuować nawiązane w trakcie Forum kontakty.

Forum Branży Eventowej 2016Na targach się promuje

Obserwuję od niedawna nieco przekwalifikowanie tradycyjnej formuły targów i ich sposób postrzegania przez wystawców. Tak było i tutaj na Forum Branży Eventowej. Od początku można było zauważyć że ta impreza targowa była bardziej elementem strategii wizerunkowej i promującej usługi. Nie sprzedającej. Tu można było skosztować degustacji firm cateringowych, spróbować słodkości od liderów branży cukierniczej, umówić się na zwiedzanie Pałacu Kultury i innych przepięknych miejsc. Duża liczba osób – bo aż 1004 uczestników wskazuje na duży współczynnik zainteresowania branżą eventową, co pozwala snuć optymistyczne prognozy na przyszłość realizacji podobnych wydarzeń. Ich scenariusz i sama formuła targów się przeobraża. Nigdyś nastawione głównie na sprzedaż imprezy targowe, coraz częściej przypominają pokazy wystawiennicze, które również i tu dominowały na każdym ze 86 stoisk. Koniec końców wygrywa ten, kto zbuduje najlepszą bazę kontaktów – na lata. Nie ten kto najszybciej sprzeda event.

Forum Branży Eventowej 2016

Duży potencjał

Forum Targów Eventowych został stworzony w ekspresowym kilkutygodniowym terminie, dzięki któremu udało się zgromadzić na arenie wystawców aż 97 firm. Niezwykle efektywnie udało się zgromadzić organizatorom grono wystawców, sponsorów i parterów, za co serdecznie gratuluję Organizatorowi Forum – Evential Sp. z o.o. www.evential.pl. Sponsorami wydarzenia były firmy Coca-Cola, Tchibo oraz marki Książęce i Cydr Green Mill. Innowacyjną oprawę techniczną zapewniły firmy TMSS, Brothers in Arts, Scena.co oraz Meon. Patronami wydarzenie objęły: Warsaw Convention Bureau – Warszawska Organizacja Turystyczna oraz Stowarzyszenie Branży Eventowej. Partnerem Strategicznym było Centrum Targowo – Kongresowe MT Polska. Partnerem Branżowym: MeetingPlanner.pl. oraz Eventowa Blogerka.pl. Obsługę Artystyczną zapewnili: Go Live i Angel Events. Zdjęcia Marcin Urban. Zabezpieczenie medyczne Falck. Ubezpieczenie eventowe: Makonline.

Forum Branży Eventowej i audytorium

Targi to dziś aspekt strategii wizerunkowo-marketingowej wystawców. Układ hal i wygląd standów uległ już pewnej standaryzacji, korzystanie z najnowszych zdobyczy techniki – podobnie. Nie zaskoczyły więc nas ani ludzie ubrani od góry do dołu w tablety, ani ekrany dotykowe czy prezentacyjne. Niestety mało nowości i innowacji. Z mojej strony zalecam też Wystawcom, aby zwiększano ilość ludzi w obsłudze stoisk, i aby Klient nie musiał odchodzić zniechęcony w oczekiwaniu na swoją uwagę. Cieszę się, że spotkałam tu dużo znajomych z branży, specjalistów po fachu i klientów, chodź ostatnich zdaje się że było jednak najmniej. Cieszę się że mamy nową perełkę branży eventowej. I niech jej nic nie zabije, a zwłaszcza łączenie targów z hotelarskich czy tych z akcesoriami świątecznymi, tak jak to było jakiś czas temu. Z góry dziękuję. Evential – KEEP GOING! Świat Was potrzebuje!

Aga

Ps. A o kilku cechach skutecznego eventu możecie poczytać w świeżutkim artykule o tutaj;

JOIN THE DISCUSSION

Comments

  • Poirlkqj 15 lutego 2018 at 03:04

      今日、このダウンジャケットを着て函館に来たのは言うまでもありません。 こんにちは、最近お好み焼きが食べたい鈴木です。 モンクレール デザイナー
    「エビ(大)」+「穴子」+「きす」+「いか」+「まいたけ」。 「〇〇着」と付加価値をつけプレミア感を煽る一種の裏原文化もゆるやかに衰退していった。
    モンクレール スキー ウェア,モンクレール レディース 新作,モンクレール 新作 ダウン,モンクレール エベレスト,モンクレール ダウン セール,モンクレール 2017 メンズ,モンクレール 人気 ランキング,モンクレール グレー,モンクレール ブルゾン,モンクレール アウター ↓仙台国分町にあるミネルバのネットショッピングはこちら★/お電話でもご注文を承っております。 しかし現在、過度な日焼けは肌に悪影響を及ぼすのみならず、衣類にも悪影響を与えてしまう。
    モンクレール 帽子
     明日も休みだし再び食っては寝るのダラダラ生活を満喫してしまうのでした(爆 ベスト:モンクレール ニット:ドルモア シャツ:ギローバパンツ:ビーセッテチェント ベルト:ダミコ 時計:IWC マフラー:ナノユニバース。 品番とサイズ、発送に必要なお名前、電話番号、住所をお伺いいたします。 モンクレール レディース ダウン
    社長の藤巻さんが逝去されてまだ2ヶ月余りですが、スタッフの頑張りがひしひしと伝わってくるような展示会でした。 エフェクトの演出にも、ちょぴっとアイデアを使って頂けて嬉しかったデスエフェクトが共通言語みたいになってて嬉しかった。
    モンクレール ダウン ブランソン 海外品の為、国内品につきますカスタマーカードは附属いたしません。 既製品より割高だが、自分だけの特別な一着を長く着たい消費者が増加傾向にあるほか、直し品の渡し日に再度来店するきっかけを作り出すことで集客につなげる狙いだ。
    ダウン ジャケット 価格

    Reply
  • Triniguc 15 lutego 2018 at 10:20

    実感した3つのこと現役兵の場合、兵役期間は21カ月である。 「可愛い~」とか「キャー」とか「懐かしい~」などなど、反応は様々。 太陽の末裔 Love Under The Sun -SET 1+2 購入
    パク・スジンは髪を垂らし、素朴な魅力を誇った。 笑いながら生きようよ」といった反応を見せた。
    DVD 人気 ソン・スンホンが自然体の演技で魅せる、理想の夫と父親像!裕福じゃなくても妻と家族に対する愛だけはあふれるほどある誠実な地方公務員の夫役にドラマと映画の両方で活躍を続け、そのカリスマ性で女心をつかんだソン・スンホン。 韓国コンテンツ振興院(KOCCA)は韓国のコンテンツ企業の海外市場進出を支援するために来月3日から6日までカンヌで開かれるコンテンツマーケット「MIPTV 2017」で韓国共同館を運営すると30日、明らかにした。
    君を憶えてる 通販
    ユラはMBC「私たち結婚しました4」で、デビュー前ダイエット中に失神したことがあると告白した。 来る22日初放送されるJTBCグムトドラマ「マダムアントワーヌ」でハン・イェスルは生来の心理把握の達人であり、特別な触媒を用いる偽占い師とヘリム役を引き受けてお茶の間を探す。
    ヽ(・∀・。)*-*-*(。・∀・)ノ  ヽ(・∀・。)*-*-*(。・∀・)ノ   ヽ(・∀・。)*-*-*(。・∀・)ノ  ヽ(・∀・。)*-*-*(。・∀・)ノ※恋人から兄妹の関係に戻った―――という最終回は、視聴者は納得するのでしょうか。 あとがき:「人気アニメの劇場版『名探偵コナン から紅の恋歌         (ラブレター)』が大ヒット中だ。
    逃げるは恥だが役に立つ 『W』は、別の次元への移動というファンタジー設定にウェブトゥーンの主人公と彼の大ファンの出会いという独特のキャラクター設定まで、テレビドラマでは、これまで見たことのない新鮮なアイデアで出撃準備を終えた状態だ。 階段掃除をする度に、いろんな虫と出会いますわ。
    太陽の末裔 Love Under The Sun -SET 1+2 DVD BOX

    Reply
  • Homawwq 15 lutego 2018 at 10:52

    8番 ドライバーショットをチョロって引っ掛け、OBゾーンに。 というより売っちゃいけないっていうのが正解なのかな。 AP3 718アイアン
    そしてもちろん、このような汎インド的な宗教的心象世界の真っただ中に生まれ、生き、そして死んでいったのが、ゴータマ・ブッダその人なのです。 なんとかせねばと冬眠ポットマニアルを読み、制御室に侵入しようとするが入れない。
    ピン g30 評価 明石家さんまも浅田美代子までも手を付けるようになったとは、相当困っているようだ。 そういった思いがある中、あの万歳三唱を聞くと、沖縄に対する思いはないのではないかと率直に思う。
    タイトリスト 718
    NB商品よりも儲かる、PB商品を作り、少しでもお店の利益を増やそうと考えるより、初めて買い物する子供にお使いを頼んでも、新鮮な卵、美味しい枝豆、美味しい豆腐がいつでも買えるように、品揃えすることが、本来の地元スーパーの役割だと思います。 ただ…予算はオーバーだよ…と思いながらも他の買っても履いてくれな買ったら意味がないので購入今年はガンガンはいてもらいます!!!。 タイトリスト 718 CB アイアン
    『はだしのゲン』は、中沢啓治自身の原爆の被爆体験を元にした自伝的漫画である。 久し振りの正規会員での「寸止め会」、忠夫さん以外はみんな寸止め1回したので一応面目躍如。
    ゴルフ レディース シューズ 人気  しっかり打っちゃっても40y位(砂ごとね)。 原作はスコット・フィッツジェラルドの「グレートギャツビー」僕は、原作未読で本作を鑑賞しました。
    タイトリスト CB アイアン

    Reply