Marteen Vanneste: Faktycznie przyszłość eventowa w spotkaniach online dopiero się rozkręca. Konferencja FRESH, która będzie tego przykładem, jest organizowana po raz pierwszy w tej formule. W swoim programie kryje w sobie potężną dawkę wiedzy z zakresu designu eventów, dostępnej tylko dla ludzi, którzy gotowi będą na nią przyjechać do jednego z pięciu miast, w których będzie odbywać się równocześnie, a mianowicie: w Hadze, w Lizbonie, w Londynie, Brukseli i w Toruniu.
Konferencja FRESH, będzie gościła w każdym z wymienionych miast autorytety z branży eventowej, które podzielą się z nami wiedzą z zakresu projektowania spotkań. Tego typu spotkania, poza olbrzymią wiedzą z zakresu event marketingu, mają szereg korzyści dodatkowych: oszczędność czasu na podróżach, mniejszy koszt organizacji spotkań, wyselekcjonowana dokładnie grupa specjalistów jednej branży. I to jest przyszłość dla przemysłu spotkań.
Marteen Vanneste: Ta konferencja adresowana dla event managerów i specjalistów branży eventowej przygotowujących wydarzenia na co dzień. Na liście uczestników znalazły się też korporaci, hotelarze, podwykonawcy eventowi jak również osoby pracujące przy technice czy scenografii eventowej. W skrócie – nasz słuchacz – to szerokie grono wąskiej, ale eventowej specjalizacji, zainteresowane doskonaleniem się w zawodzie event managera.
Marteen Vanneste: Przede wszystkim, spotykamy się w gronie międzynarodowych autorytetów eventowych. Do Polski przylatuje na swoje wystąpienie osobiście dwóch: Elling Hamso Event ROI Institute, który będzie moderował polską konferencję, a także Miel Van Opstal z firmy Wave Lab, który będzie mówił o nowoczesnych technologiach wykorzystanych przy eventach. W innych miastach mamy innych panelistów z których skorzystają nasi uczestnicy. Spotykamy się po to, aby się nauczyć tego co nowe, skorzystać z wiedzy event planistów z całej Europy, wymienić doświadczenia, poznać się nawzajem podczas networkingu.
Na Fresh będziemy się uczyć jak udoskonalać wydarzenia, jakie możemy stosować praktyki angażujące uczestników, z jakich technologii korzystać, aby wywołać efekt WOW. Będziemy korzystać z narzędzi interaktywnych wdrażanych za granicami na eventach. W programie mamy zaplanowane przeprowadzenie elementów gier z uczestnikami, mamy zaplanowane drobne rywalizacje między miastami, głosowania i oczywiście prelekcje z ciekawymi autorytetami międzynarodowej branży eventowej.
Networking jest największą wartością tych właśnie konferencji. Co ważne podczas trwania konferencji będziemy mieć okazję widzenia i słyszenia prelekcji z wszystkich naszych zagranicznych centrów konferencyjnych z każdego z miast. Dzięki mikrofonom przewidzianym dla każdego z uczestników, będzie mieć sposobność do zadawania pytań w czasie rzeczywistym w każdym z pośród miast biorących udział w naszej konferencji. To sprzyjać będzie wytworzeniu dyskusji, wymianom doświadczeń i wnikaniu w tematykę poruszanych prelekcji, być może głębiej niż zamierzamy. To pozwoli poczuć się tak, jakbyśmy byli w jednym pomieszczeniu na jednej konferencji. A jak dobrze wiemy – zebranie tylu osobowości w jednym czasie i miejscu graniczyłoby praktycznie z cudem i wysokimi kosztami uczestnictwa.
Marteen Vanneste: Przy tej edycji FRESH zdecydowaliśmy się nie dystrybuować treści konferencji w sieci głównie dlatego, że jesteśmy przekonani, że Multi Citi Meetings, to tak unikatowe i kompleksowe przedsięwzięcie, że jedynym sposobem, żeby je naprawdę doświadczyć i zrozumieć jest fizyczna obecność w jednym z pięciu miast. Każda osoba zainteresowana tematyką event designu może nabyć bilet do udziału w konferencji na stronie www.theFRESHconference.com/register. W Polsce najbliżej będzie w Toruniu w Hotelu Copernicus. Chcemy, aby nasi uczestnicy poczuli wartość indywidualnie. Nie sposób skorzystać zdalnie ze wszystkich narzędzi które mamy w programie konferencji. Do tego pojawia się czynnik ludzki, obecność planistów zainteresowanych tym co my i wymiana doświadczeń i case study. Robimy rocznie ok 20 tego typu spotkań globalnie. Wiemy, że to działa i czerpiemy z tego radość, że Fresh rośnie w siłę rokrocznie.
Marteen Vanneste: Formuła Multi City Meetings jest organizowana pierwszy raz dla event planistów. Ale spotkania w takiej formule odbywają się już na całym świecie, a w szczególności w branży medycznej. W zeszłym roku mieliśmy przyjemność organizować konferencję medyczną dla lekarzy w pięciu krajach równocześnie, na czterech kontynentach. Musieliśmy pokonać bariery czasowe – znaleźć złoty środek na relatywnie mniej kłopotliwy czas na wyrwanie się z obowiązków lekarskich w szpitalach, zebrać gremium w kilku hub’ach w kilku miastach i udało się. Łącznie o jednym czasie mieliśmy blisko 60 osób które wymieniały się uwagami na temat schorzeń w danej dziedzinie, przesyłali sobie rentgenowskie zdjęcia, obradowali, jak można dany case medyczny rozwiązać. I to jest wartość. Żaden z tych lekarzy nie przyjechałby na 2 godzinne spotkanie z Singapuru do Europy, bo nie miałby zwyczajnie czasu ani chęci podróżować tak długo.
Marteen Vanneste: Oczywiście. Osoby które powołają się na hasło „eventowa blogerka” wpisując się w linku rejestracyjnym www.theFRESHconference.com/register lub skorzystają z tego linka otrzymają -25% rabatu na uczestnictwo w Fresh Conference w dniach 16-17 stycznia 2017 roku.
Ps. A dodatkowo na Facebooku na Funpage Eventowej Blogerki startuje już jutro 06.01.2016 konkurs, w którym można wygrać jedną akredytację na Konferencję Fresh w Toruniu. Konkurs będzie polegać na rozwinięciu myśli o przyszłości eventów na świecie i spotkaniach hybrydowych. Serdecznie zapraszam do uczestnictwa. Wartość nagrody 395 euro. Podatek od wygranej wliczony w noworoczny pakiet grantów prosto od Eventowej Blogerki. Do dzieła Eventowcy!
Ps2. Eventowa Blogerka jest oficjalnym partnerem medialnym konferencji Fresh Conference 2017.
[…] a) w języku polskim https://eventowablogerka.pl/fresh_conference_hybrydowa_konferencja_przyszlosci/ […]
Comments