LaMania. Sławny Pokaz Mody. Duży catwalk, na jego początku – biała rzeźba. Dwa białe romby, szarfa lekko zwisająca przed. Białe kubiki do siedzenia dla publiczności. Biały dywan. Biały wybieg. Co La Mania pokaże tego wieczoru ? Czy zachwyci, czy porwie, czy publiczność doceni miesiące przygotowań?
Gaśnie światło na widowni, wszystkie strefy wejścia, bary, podświetlenia. Z głośników rozlega się dźwięk intro, wchodzi piękny kobiecy wokal. W głównej scenografii – Rzeźba. Ta zapala się miękkim światłem. Muzyka nabiera tempa. Zza ścianki wychodzi pierwsza modelka – Karolina. Biały kombinezon z niebywale szerokim płaszczem.
Obcas zaznacza przytupem kolejny krok. Dynamika. Pewność siebie. Kamienny wyraz twarzy. Wiatr jej wchodzi w skrzydła płaszcza. Po kilku chwilach wyłania się kolejna modelka. Trzymają tempo. Idą robotycznie przecinając przestrzeń wybiegu. Na końcu wybiegu pauza w bezruchu w blasku świateł reflektorów. Powrót prawą krawędzią. Bezkolizyjna mijanka kolejnych piękności.
Wchodzą kolejne projekty na ścieżkę. Przed publicznością rozgrywa się spektakl bieli, złota i srebra. Potem dominują kolory pasteli i rozkloszowane suknie. Ostatnia modelka wychodzi w sukni ślubnej. Zastyga w blasku świateł reporterów i wraca do backstage. Wychodząc – zabiera światło stopniowo. Chwilę potem zabierze też światło z rzeźby.
Finał. Wszystkie modelki wchodzą wężykiem na wybieg. Jeden wzrost, jeden ciąg ciał w równych odstępach wlewa się na widownię. Krótki filmik na szybko zrobiony jest tu. Lepszy – profesjonalny – możecie znalźć tu: http://www.lamania.eu/
To ostatni pokaz La Mania. Jak udało się ustalić kuluarowo – wielkość projektu przewyższa jego rentowność. I chodź było pięknie, chodź było idealnie – więcej taki projekt nie powstanie. To daje jeden prosty wniosek na przyszłość. Warto przeanalizować swoje budżety przed organizacją wydarzenia. Zastanowić się jakiego możemy spodziewać się % rentowności. Zwrócić uwagę gdzie jakość oraz luksus – nigdy się nie zwróci – zwłaszcza w towarzystwie czysto celebryckim i dziennikarskim. A takie dominowało na tegorocznej La Manii.
Kasia Sokołowska w roli choreografa. – 70 sztuk spotów wisi nad blisko 50-metrowym wybiegiem – Ponad 200m2 hipsu Ponad 500m2 białej wykładziny zużyto do produkcji wybiegu i sceny w przez Scenografię Traingoo – 3 dni montażu ekip dla 35 minutowego pokazu, Organizator : Agencja ICP Group SA. Pokaz La Mania został uświetniony przez wyjątkową biżuterię marki Stephen Webster, dostępną w Salonie Elluxus w Warszawie, Nowy Swiat 6/12.
Wielkie Gratulacje i Brawa dla organizatorów.
Dziękuję że piszecie do nas, dziękuję że się dzielicie się i lajkujecie. To cenne i daje motywację do wpisów, nawet w tak nie łatwym, dość zajętym sezonie. Liczę że przyszły rok przyniesie Wam wiele niesamowitych Pokazów Sztuki Eventowej, a klienci wykażą zainteresowanie dla Naszych Ambitnych Pomysłów.
Czego sobie i Wam życzę.
Aga
Zobacz też:
Comments