Jak Eventowa Blogerka wprowadza w świat eventów i marketingu ?
Pewien mistrz hinduski, nauczyciel Yogi – Swami Sivananda, powiedział kiedyś że Jeden gram praktyki jest lepszy niż tona teorii. Ja jestem dziś jedną setną takiego grama. Oddaję Ci część tego co towarzyszy mi na co dzień. Co zachwyca, inspiruje, kokietuje. Dzielę się tym w wąskim gronie świetnych specjalistów. Tak, tak – o Tobie myślę. Zatem jeśli:
- Szukasz ciekawych pomysłów na event, kampanię czy marketingowy produkt?
- Interesuje Cię świat eventowych trendów, nowości i sposobów na dotarcie do mas?
- Pasjonują Cię case study z realizacji krajowych i zagranicznych?
- Szukasz kilku praktyk jak radzić sobie z klientami, podwykonawcami i hotelarzami?
- Chcesz trochę poznać tego eventowego świata ?
Jeśli chodź na jedno zdanie odpowiedziałeś TAK – To to miejsce jest dla Ciebie!
Carpe Diem! Chwytaj dzień! I Podziel się Swoimi Doświadczeniami.
Branża eventowa w Polsce nabiera dojrzałości. Rok rocznie przybywa nam specjalistów, obiektów, podwykonawców, a rynek MICE wg. niektórych publikacji szacuje się na 5,6 miliarda złotych (źródło dr Krzysztof Celuch). Fachowcy z branży twierdzą, że ta kwota jest zaniżona. Ilość publikacji eventowych na rynku polskim również nie zachwyca. Prasy jak na lekarstwo. Pojawiają się coraz ciekawsze konferencje, na których można się dowiedzieć, w jaką stronę podąża świat marketingowy. Jak chodźby ta – cyklicznie organizowana w czerwcu Event Biznes, na której przedstawiano dowody na skuteczność eventów w sprzedaży, w ich dotarciu do klientów, budowaniu relacji czy zwrotu z inwestycji. A blog – taki jak ten, Eventowej Blogerki, może stanowić pewną namiastkę energii, jaka drzemie w tym biznesie. Dlatego szczerze zachęcam do odkrywania eventowych odsłon wspólnie ze mną. Niech ta nasza wiedza wypłynie na blogosferę i służy innym.
Przedstawiam Wam… Eventową Blogerkę!
Bliscy mówią do mnie po prostu Aga, inni – Aga Ciesielska. To miejsce to w część mnie, moich zainteresowań z którymi dzielę z branżą eventową. Moja działalność wychodzi z przekonania, że żyjemy po to by dawać siebie innym, by być rzecznikami w sprawach, które nas interesują, które nas pasjonują. Dla mnie to eventy, wydarzenia, marketing bezpośredni, kreacja, wizerunek marki.
Z branżą spotkań związana jestem od ponad 10 lat. Jako Event Manager zrealizowałam projekty wspólnie z wieloma korporacjami (UEFA, Nestle, Astellas, Reckitt Benckiser, Huawei, Bayer, Citi Handlowy, Orange, Colgate Palmolive, ABC Data) i polskimi firmami, które pozwoliły mi stać się dziś kimś z kim można zdobywać więcej. Mając za sobą bogate doświadczenie eventowe zrobiłam to, co robi się na tym etapie życia – założyłam własną firmę – Everitum.pl. Od 01 lipca 2015 złączyłam szeregi z firmą ITBC Communication jako szef działu eventowego. Tu wspólnie z kilkunastoosobowym zespołem ITBC prowadzimy projekty eventowe, marketingowe, wizerunkowe oraz doradzamy PR’owo przy organizacji wydarzeń wszelkiego typu. Dodatkowo – dzielę się swoją wiedzą udzielając się w stowarzyszeniach branżowych, szkoleniach, konferencjach czy warsztatach jako prelegent, a także bywam wykładowcą na uczelniach państwowych i prywatnych.
Prywatnie lubię trekking, górskie wypady, dobre książki, cieszę się życiem wraz z przyjaciółmi na spontanicznych wypadach za miasto. Piszę felietony do kilku gazet, dużo opowiadań do szuflady, nagrywam i montuję filmy na youtube’a, jeżdżę na desce, lub spaceruję z przygarniętym wilczurem o imieniu Jackson. Można mnie znaleźć zawsze pod mailem: aga@eventowablogerka.pl.
Serdecznie zapraszam do współpracy komercyjnej. Jestem zainteresowana ciekawymi pomysłami, case study, kampaniami reklamowymi produktów lub usług. Chętnie zaangażuję się w przemyślane strategie i długofalowe działania, które pozwolą Czytelnikom zapoznać się z Twoją ofertą. W sprawach związanych ze współpracą, dla usprawnienia komunikacji, proszę kontaktować się z PR Manager Bloga Eventowej Blogerki, Kamilą kamila@eventowablogerka.pl
Wierzę, że w każdym z nas jest cząstka, która aktywnie żyje i chce być pomocna w zagadnieniu, w którym zdobyła doświadczenie. życzę Ci wielu inspiracji na tym blogu i gratuluję że dołączyłeś do społeczności managerów, która staje się po tej lekturze, jeszcze bardziej skuteczna, wydajna i efektywna na szerokojętym marketingowym rynku.
Pozdrawiam serdecznie
Aga