Już za dwa tygodnie rusza tydzień spotkań Meetings Week Poland 2015. W dniach 16 – 20 marca odbędzie się już trzecia edycja. Konferencja branżowa ważna z uwagi na ciąg niezwykle istotnych wykładów związanych z sektorem spotkań oraz wydarzeń towarzyszących. Ważna, bo gromadzi branżę w jednym audytorium, kształci i daje wiarygodne dowody na ciągły rozwój potencjału eventowego w Polsce. Ważna – bo w gronie najlepszych z branży.
Na zeszłorocznym Meetings Week Poland gościłam w audytorium osobiście i nawet pojawił się post do którego można zajrzeć tutaj: http://blog.agaciesielska.pl/warto-bylo-meetings-week-2014/ Byłam zachwycona. Wysokim poziomem merytoryki panelistów, milionem case study które podczas wykładów się odbywały i pełną salą gdzie z trudem można znaleźć było wolne krzesełko. Trudno się dziwić – bo na to wydarzenie przyjeżdżają ludzie z całej Polski. A jak będzie w tym roku?
Audytorium na Konferencji Meetings Week 2014
Konferencja Meetings Week 2015 jest Merytorycznie Silna Pod Wieloma Względami:
Cały szkielet wystąpień Meetings Week Poland 2015 jest opracowany w ciekawej formule opracowanej pod kątem gości którzy będą odwiedzać poszczególne panele i wystąpienia. Są bloki poświęcone agencjom eventowym, incentive travel, marketingowym, hoteli, centrów konferencyjnych, podwykonawców branży eventowej czy prasy.
Organizatorzy do których należy przygotowanie panelistów ścigają się w opracowaniu najciekawszych tematów szkoleń, ambitnie walcząc o frekwencje. To daje wysoką poprzeczkę propozycji i niezwykłą unikatowość Konferencji Meetings Week Poland 2015. Co ważne – jako nieliczne, jest wyczekiwane przez ludzi z branży wydarzeń i spotkań i odbija się szerokim echem w prasie i mediach branżowych.
Różnorodność tematyki. Podczas kilkudniowego maratonu wykładów możemy dowiedzieć się jak współpracuje się z ogniwami międzynarodowymi i jakie są główne problemy i wyzwania rynku MICE. Jakie zagadnienia obejmuje promocja Polski na 2015 i czym jesteśmy w stanie „zwabić” gości biznesowych do Polski. „Czy Branża Eventowa Jest Bezpieczna” – taki tytuł obrało SBE przedstawiając aspekty bezpieczeństwa podczas realizacji wydarzeń, przepisy prawa i wszystko związane z bezpieczeństwem uczestników. Częścią Meetings Week Poland 2015 jest jublileuszowa dziesiąta edycja Future Leaders Forum – dla studentów oraz gala finałowa konkursu braży eventowej MP Power Awards do której już niecierpliwie odliczam dni.
Jacek Walkiewicz (foto. K.Cegłowska)
Jeśli więc szukasz nowinek, trendów, ciekawych ludzi, to w dniach 16-20 marca zajrzyj do Centrum Biznesowego Stadionu Narodowego w Warszawie. Dodam że rejestracja odbywa się przez stronę organizatora czyli www.meetingsweek.pl
W ramach Programu Meetings Week Poland 2015 odbędą się:
Poland – Meetings Destination: Rozwój przemysłu spotkań i turystyki przyjazdowej. Druga edycja. (16 marca, organizator: The Warsaw Voice)
Zarządzanie bezpieczeństwem podczas wydarzeń (17 marca, organizator: Stowarzyszenie Branży Eventowej)
Spotkanie convention bureaux (19 marca, organizator: Polska Organizacja Turystyczna, Poland Convention Bureau)
Skuteczne strategie pozyskiwania konferencji i eventów dla twojego obiektu (19 marca, organizator: Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce)
MPI Poland Spring Meeting & General Assembly 2015 (20 marca, organizator MPI Poland Club)
X Studencka Konferencja Naukowa IMEX-MPI-MCI Future Leaders Forum Warsaw (20 marca, organizator Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji w Warszawie)
MP Power Night – gala finałowa konkursu MP Power Awards (20 marca, organizator MeetingPlanner.pl).
Goście na Meetings Week 2014
Gorąco polecam. Warto jest poświęcić czas. Zwłaszcza w gronie profesjonalistów branżowych. Ja tam też będę, bo lubię inspirująco, lubię aktywnie. Będzie mi też miło z Tobą porozmawiać. Daj znać jak będziesz aga@agaciesielska.pl – chętnie zamienię z Tobą dwa słowa. Pozdrawiam serdecznie
Aga
Ps. Organizatorami tegorocznej edycji są MPI Poland Club, Stowarzyszenie Branży Eventowej, Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce, Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel, Poland Convention Bureau POT, Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji w Warszawie, The Warsaw Voice oraz MeetingPlanner.pl. Partnerem strategicznym wydarzenia jest Ministerstwo Sportu i Turystyki.
Ps. Ostatnie 3 dni Funkcjonuje Ankieta Satysfakcji Czytelnika Bloga. Wyraź proszę swoje zdanie – pozwoli mi to dostarczać to czego oczekujesz. Wypełnienie zajmuje zaledwie 30 sekund, zerknij i wypełnij proszę.: http://blog.agaciesielska.pl/ankieta-satysfakcji-czytelnika/
Comments