Organizatorzy wydarzeń, takich jak rozdanie nagród Grammy czy Festiwal Dance używają Instiagramu i Facebook’a w bardzo kreatywny sposób. Na ostatnim rozdaniu Grammy zatrudniono całe zespoły ludzi, którzy robili zdjęcia za kulisami, tworząc dla widzów i czytelników nowe miejsca dyskusji na temat gwiazd. Organizatorzy Festiwalu Sundance poszli o krok dalej, prosząc fanów o nadsyłanie zdjęć za pomocą tego narzędzia. Festival zachęcał także użytkowników do oznaczenia Sundance 2012 na zdjęciach dodawanych na Instagram. W ten sposób powstała swego rodzaju wizualna oprawa festiwalu – niezwykła galeria wydarzenia.
A rezultaty możecie podejrzeć o tutaj:
1. https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150511414883515.378347.7148723514&type=1
2. http://instagram.com/p/gVCmB/
Pozdrawiam
Aga Ciesielska
Przeczytaj także:
Comments