fbpx

 

Każda fala nowości przynosi we mnie nadzieję, że w końcu dojdzie ten trend do nas i będziemy mieli szansę częściej tworzyć prawdziwie świetlne eventy – dzieła sztuki. Każdy z wymienionych dziś projektów to w mojej opinii, dość dobre realizacje promujące architekturę, produkt czy markę. Każdy z nich to definicja pokazująca efekt światła z muzyką. To eksplozja kolorów, niesamowita energia i budząca chęć do robienia więcej tego typu eventów. Zatem dziś wiosennie, świątecznie zapraszam do moich z dawna zachomikowanych zdobyczy. Zapraszam!

VIVID SYDNEY (2011)

Jak ożywić architekturę Sydney w sposób dynamiczny, spektakularny i dostępny dla mas? Na festiwalu światła & muzyki VIVID SYDNEY co roku dużo się dzieje. Rok rocznie jest coraz śmielej, coraz kolorowiej, coraz bardziej spektakularnie. Eksplozja kolorów zachwyca tak turystów jak i lokalnych mieszkańców.

VIVID Sydney jest imprezą cykliczną organizowaną przeważnie w maju. Przy każdej edycji festiwalu punktem najbardziej spektakularnym jest show świetlny na fasadzie Opery w Sydney. W 2011 roku przygotowano zestaw obrazów w 3D, w interpretacjach morskiego życia. Każde z nich było wyświetlane na żaglach Opery w Sydney. W efekcie powstało zapierające dech w piersiach wciągające przedstawienie świetlne. Możne je obejrzeć o tu:

SONY EXPERIA i projekt wynurzenie…, 

Premierę nowego wodoodporngo smartfon’a, SONY zaaranżowało  w dość nietypowej przestrzeni Paryża. Z założenia miała spełniać kryteria wyjątkowości oraz efektu WOW. I tak było – Produkcja dwóch agencji: UBI BENE i MK2. W efekcie zobaczycie Projekcję 3D na ścianie wody sięgającej 40 metrów szerokości i 20 metrów wysokości. Prawdziwy majstersztyk techniczny i artystyczny. Jako ciekawostkę dodam, że to pierwszy tego typu show we Francji, łączący komunikację markę wokół technologii water-screenów. U nas tę technologię już się spotyka coraz częściej, tylko jeszcze sam kontent i produkcja pozostaje jeszcze do lekkiego dopracowania.  🙂

ORANGE:  Efekt światła & Pomarańczowe Innowacje 2013

Wydarzenie zaaranżowane przez Havas w 2013 roku miało na celu przedstawić strategię wejścia najważniejszych innowacji w Orange w 2013. A innowacyjnie było od początku : poprzez video-mapping stworzony przez firmę SUPERBIEN, przez bryły sześcianów został przygotowany 40-mintowy pokaz świetlno-muzyczny. W elementach pojawiały się krajobrazy miejskie, sieć, chmura danych, ale także scenki z życia codziennego… . Aby animować graficznie każdy aspekt wystroju , trzeba było produkować blisko 780 000 obrazów o wysokiej rozdzielczości – odpowiadające około 5-ciu filmom fabularnym. Efekt: Niewyobrażalny! Sprawdź sam:

Zapraszam do dzielenia się Twoimi zdobycznymi linkami i popularyzacji nowości i trendów – jakie niosą eventy i emocje im towarzyszące. Twój komentarz + link z Twojej produkcji, może zasilić innych czytelników w pomysły i kreacje. Zachęcam do bezinteresownego dawania i inspirowania. Warto bo wraca 🙂

Z całego serca życzę Ci Wesołych Świąt, wypoczynku i dużo, dużo energii do produkcji ciekawych realizacji.

Pozdrawiam Wielkanocnie!

Aga

Zobacz także:

Świetlna Rzeźba – innowacyjna formuła ekspozycji w Mediolanie

Eventowa gratka o światowym poziomie – Targi eventowe ShowTech, Berlin 2013

JOIN THE DISCUSSION

Comments

  • Gigantyczny Domek dla Lalek – scenografia ambientowa 18 grudnia 2014 at 16:28

    […] Efekt światła w eventach – produkcje wyjątkowe […]

    Reply
  • Eventowe Innowacje na 2015 rok! – Eventowa Bloggerka 10 lutego 2015 at 17:04

    […] Efekt światła w eventach […]

    Reply