fbpx

O Marketing Progress

Wrocek : 14-15.11.2013

Konferencja: Marketing Progress – skuteczny event management

Organizator: Mind Progress Group.

Dolnośląskie. Wrocław. Ponad 200 (dokładnie 238) lokalnych event managerów, marketingowców i podwykonawców miało okazję zbliżyć się do swej tematyki organizacji wydarzeń, szerokim horyzontem. Może i dlatego miejscem spotkania było Kino Nowe Horyzonty we Wrocławiu.

Ciekawi prelegenci

Lubię wydarzenia, które goszczą znane osobowości. Ten był bogaty w tej kategorii. Audytorium mogło wysłuchać pełnego szalonych pomysłów w kategorii dobry happenning – Skibę. Piotr Metz opowiadał o gwiazdach z najwyższej półki i strategii marketingowej festiwali. Krzysztof Maj o marketingu miejsc tak magicznych jak Wrocław. O planowaniu wydarzeń długoterminowo, tak, aby dowieść że się jest godną stolicą Kulturalną Europy w 2015 roku. Studium Przypadku i jego autorzy opowiadali o wsparciu w wydarzenia od strony blogerowej. Na koniec ich wystąpienia – piękny gest – proszący o wsparcie 1% na rozwój blogosfery.

Marketing Progress 2013 - Studium Przypadku

Marcin Gruszka – rzecznik prasowy Play z porywającym i energetycznym casem sponsoringu Woodstocka.

Marketing Progress 2013 - Marcin Gruszka

Było słów kilka o nowoczesnych podejściach do eventów o interaktywności o jakości w technologiach. Tu swoje case study zaprezentował Zbigniew Wantuła z Aduma S.A. 

Marketing Progress 2013 - Zbigniew Wantula

Z pewnością – każdy z tematów to był temat na oddzielną książkę. Prelekcje 30-minutowe – zdecydowanie nie wyczerpywały tematów – tylko „zajawkowo” zasygnalizowały wątek. Dla mnie to było za mało. Odczułam niedosyt. Z punktu widzenia obserwatora zaletą tej konferencji, była jej wielowątkowość, różnorodność i merytoryczność.

Bankiet nie zachwycił

Wieczorem zaproszono nas na bankiet w Hotelu Scandic. Chilloutowa atmosfera sprzyjała atmosferze networkingu. Nie zadziało się nic poza nim i alkoholem z drobnymi zakąskami. To nieco rozczarowało – bo impreza dla eventowców w naszych umysłach porywa skalą i rozmachem możliwości. A tu było cicho i spokojnie. Szkoda. Niewykorzystana szansa na podbicie serc wielu branżowców.

Nie mniej jednak, Big Like za organizację konferencji dla Mind Progres Group dla naszej branży. Drugi Big Like za app-kę do konferencji. Internetowa ściąga – co leci w jakiej kolejności – przydaje się i sprawia, że wszystko się ma w zasięgu ręki. Nawet w ciemnej sali kina Nowe Horyzonty. Kolejna konferencja Mind Progress na wiosnę 2014 r. o skutecznych strategiach marketingowych.

Aga

Marketing Progress 2013 - Networking w Sheratonie

Czytaj także:

Piękno ukryte w kamieniu – Hotel Krasicki **** w Lidzbarku

Muzyczna Konferencja w Wet Republik, Las Vegas

JOIN THE DISCUSSION

Comments

  • Dobry Event – czyli przede wszystkim kontent! 18 lutego 2015 at 15:36

    […] Marketing Progress 2013 – dwa dni marketingowo-eventowego prania mózgu. […]

    Reply