Motyw Woodstock w bardzo nowoczesnym wydaniu? Organizatorzy corocznego eventu, firmy z branży odzieżowej Agnes & Dora, zdecydowali się ożywić i urozmaicić to wydarzenie wykorzystując motyw Festiwalu i jego klimat z lat 60-tych.
Artystyczne wzory, pełnia kolorów, scenografia i zabawne elementy odzwierciedlające styl marki odzieżowej Agnes & Dora i to wszystko w połączeniu z motywami dzieci kwiatów i Woodstock. Agnes & Dora – klient zamawiający event, jest marką odzieżową skierowaną do pewnych siebie kobiet. Ich ubrania są pasją dla twórców, a osobom, które je noszą mają pomóc w podążaniu za tym co kochają.
Na event zorganizowanym w Salt Lake City firma Agnes & Dora zaprosiła konsultantów marki, by poczuli klimat ich kobiecego świata. Wydarzenie trwało od 20 do 23 lipca w South Towne Expo Center (Salt Lake City). Motywem przewodnim eventu był Woodstock i klimat „kwiatowy”, który idealnie wpisywał się kolorowy i kwiecisty styl marki.
Autorem całej koncepcji była agencja Geffen Events. To oni odpowiadali za wszystko, co działo się podczas tej trzydniowej konferencji. Zarówno część formalna, jak i ta mniej formalna – wieczorne wydarzenia, była dziełem zespołu, który przeniósł gości w kolorowe lata 60-te.
Nasi koledzy zza oceanu zadbali o to, by w klimat Woodstock wciągnąć uczestników od samego początku – już w pierwszych sekundach przyjazdu. Dopiero po zakończonym wydarzeniu mogli wrócić do swojego świata. Przez trzy dni byli na Woodstock!
Ponad 1000 uczestników przekraczających Expo Centre wchodziło do hali wystawienniczej zmienionej w miejsce łączące klimat marki z zamierzonym światek eventu. Było miejsce na poważne dyskusje w ciąg dnia i te bardziej wyluzowane wieczorami. Pomiędzy sesjami, na których uczestnicy poruszali tematy sprzedaży, social mediów, zarządzania pojawiło się sporo, luźniejszych aktywności. Wśród nich bar tlenowy na pierwszy rzut oka wyglądający jak normalny bar, z tą małą różnicą, że zamiast drinków bądź piwa podawano (w odpowiedniej ilości) tlen medyczny. W tzw. międzyczasie można było porozmawiać ze znajomymi, posłuchać relaksacyjnej muzyki, poczytać prasę, skorzystać z internetu. Dotlenieni uczestnicy mogli zrobić sobie tatuaż z henny, a później udać się na zakupy w firmowym sklepie.
W ogólnodostępnych pomieszczeniach rozbrzmiewały dźwięku muzyki serwowanej przez DJ’a. Między sesjami można było zrelaksować się słuchając jej na żywo.
Wieczór, ostatniego dnia eventu stał się momentem, w którym można było wsiąknąć w klimat Woodstock w 100%. To czas na zabawę i zachowanie magicznych wspomnień.
Agencja zmieniła Expo Centre w imprezę rodem z 1960 roku. Dyskotekowe kule, specjalne oświetlenie, meble w stylu hippie, a także elementy scenografii w założonym klimacie. Tatuaże, morze kwiatów, kolory, kolory, kolory. Jednym słowem Peace and Love i jak tu wrócić do rzeczywistości?
Źródło zdjęć: https://www.agnesanddora.com/ oraz http://www.geffenevents.com/gallery/agnes-dora/