Poniedziałek, 07 Maj, 2013. Nowy York. Stacja Kolejowa Grand Central, jedna z sześciu najczęściej odwiedzanych miejsc turystycznych tegoż miasta. Przewija się tędy jakieś 21 mln ludzi rocznie. Dziś niczym się nie różni – miejsce gdzie wchodzi i wychodzi nadal tysiące ludzi. Czym ich zachwycić?
Otóż pewna firma z kategorii „Wszystko dla Domu” o nazwie Threshold postanowiła zbudować gigantyczny domek dla lalek. Wnętrza tegoż domu wypełniła przedmiotami ze swojej nowej oferty katalogowej; meblami, dekoracjami, firankami czy naczyniami. Oczywiście wszystko w realnym rozmiarze 1:1. Obok tychże przedmiotów zamieszczono Ipady na których można było zakupić online dany przedmiot z oferty. Między szafeczki z ręcznikami poukrywano ramki z kodami QR linkującymi do produktów. W domku pachniało i w tle leciała przyjemna muzyczka…
Jaki efekt? Sami zobaczcie. Sama poczułam się jakbym zrobiła gigantyczny skok do czasów dzieciństwa kiedy to bawiłam się takimi domkami razem z moją little sister. Czyż to nie jest genialne wyjście naprzeciw oczekiwaniom klienta?!
Source: Adweek
Project Curators: Julie Guggemos, vice president of product design and development
Tim Kehoe, associate product design director
Czytaj więcej:
Comments