Eventowa Blogerka: Witaj Agnieszko, Twój wielki event dla branży eventowej już na półmetku, po półrocznych przygotowaniach. Oceniasz stan na ostatniej prostej przed otwarciem kolejnej edycji Forum Branży Eventowej 2017?
Agnieszka Huszczyńska: Wszystko zapięte na ostatni guzik – odliczamy godziny do rozpoczęcia.
Eventowa Blogerka: Ja już się nie mogę doczekać. W zeszłym roku inauguracja Forum Spotkań Targowych dla Branży Eventowej zebrała blisko 1000 uczestników i ponad 86 dostawców usług. Jak zapowiadają się statystyki w bieżącej edycji?
Agnieszka Huszczyńska: Wszystko wskazuje na to, że pobijemy rekord z zeszłego roku – szacujemy iż nasze wydarzenie odwiedzi już 1500 osób, a w gronie wystawców i partnerów już mamy 160 podmiotów. Dodatkowo wzmocniliśmy część merytoryczną – tak więc będzie się działo.
Eventowa Blogerka: W silnej reprezentacji mówców Forum, mamy dużo ciekawych osobowości i program, który w tym roku zmienił front na przyszłość, na komunikację i networking. Mogłabyś nam przybliżyć profil spotkania merytorycznego który będzie się odbywać na scenie głównej?
Agnieszka Huszczyńska: W naszym dynamicznym świecie eventów obserwujemy szereg zmian. Świat się digitalizuje, jest dużo procesów zautomatyzowanych, komunikacja przechodzi do bezpiecznej strefy zza komputera – to wszystko zmienia nasz rynek. W tej edycji chcemy poprzez nasze prelekcje, dyskusje przeanalizować co działa, a co nie koniecznie.
Zaprosiliśmy Wojciecha Herrę który opowie jaki wpływ ma technologia na formy spędzania czasu, będziemy mieli dyskusję z autorytetami branżowymi jak budować komunikację marki i z jakimi wyzwaniami obecnie zmierzają się agencje eventowe. Podobnie jak w zeszłym roku – będziemy się ocierać o wspierające dziedziny naszej branży o cateringu, o tworzeniu storytellingu, o nadchodzących trendach, będziemy diagnozować potrzeby klientów. Chcemy stworzyć unikatową wartość dla naszych uczestników i chcemy zostawić naszych uczestników Forum z nową receptą na podejście dla klienta i do eventów.
Eventowa Blogerka: Program faktycznie został przygotowany sumiennie i cieszę się, że będę mogła trochę posłuchać tych nowości i zaleceń branżowych. Co jeszcze możemy znaleźć na tych targach?
Agnieszka Huszczyńska: Program merytoryczny, o którym wspomniałam wydarzy się na scenie głównej i będzie wyglądał podobnie jak w zeszłym roku. Równocześnie dla środowiska chętnego do edukacji będą odbywać się warsztaty eventowe Akademii Świata Eventów i FBE. Będzie ciekawa gra miejska dla uczestników z ciekawymi nagrodami po przestrzeni targów.
W strefie dostawców mamy 154 stoiska. Na nich zapewniem że będzie dużo nowości m.in. : będą avatary, będą hologramy, będą dotykowe & multimedialne ekrany – będą rozwiązania dużo bardziej zaawansowane niż w zeszłym roku czyniąc te targi ciekawszymi. Oczywiście będzie też sporo loterii wizytówkowych, w których będzie można wygrać ciekawe nagrody.
Eventowa Blogerka: To wszystko zapowiada się dosyć ciekawie. Na koniec przypomnij nam proszę – jakie są zasady wejścia na Forum Branży Eventowej 2017?
Agnieszka Huszczyńska: Wejście dla osób pracujących w korporacjach – naszych klientów oraz dla agencji eventowych jest bezpłatny – należy się tylko zarejestrować o tutaj. Dla podwykonawców jest to event odpłatny i kosztuje 349 pln brutto.
Eventowa Blogerka: Bardzo dużo szumu na social mediach wokół FBE 2017, nasi podwykonawcy już zapraszają na stoiska – pozostaje tylko życzyć Tobie i Twoim Partnerom dużej ilości kontaktów, a uczestnikom wielu niezapomnianych wrażeń na tegorocznym Forum Branży Eventowej. Dziękuję Agnieszko!
Agnieszka Huszczyńska: Dziękuję!
Eventowa Blogerka: Kochani – spotkajmy się na FBE 2017 gdzie Eventowa Blogerka jest jej partnerem, już 12 stycznia, na MT Polska w Warszawie. Do zobaczenia! Relacja z zeszłorocznej imprezy do wglądu pod tym linkiem: Forum Branży Eventowej 2016. Primo due – nie zapomnij o konkursie Twoje Trendy w Eventach na 2017 na Facebooku Eventowej Blogerki który kończy się 12-ego stycznia w samo południe. Szczegóły tutaj.
Ja mogę polecić https://www.cbf.com.pl/powierzchnie-eventowe/ – przestrzeń eventowa warszawa na większej skali eventy, bardzo dobra obsługa, wysoki standard.
Comments