fbpx

Tak, tak – storytelling dociera głębiej, stąd dziś nieco więcej o mojej przygodzie, która mnie dopadła z zaskoczenia wczoraj.

Hotel Rado zaskakuje

Zwykłe miejsca mnie nie zachwycają. W hotelu chcesz zjeść, przespać się i wyruszyć w kolejną podróż, zostawiając w tle to co minęło. Przyjechałam 23:39, ledwo pół żywa z Wrocka do Mielca, a dokładniej do Woli Chorzelowskiej. Tu na hrs.com znalazłam w dobrej cenie czterogwiazdkowy Hotel RADO. Ceny nie podam – bo polityka cen hotelowych winna zostać za kuluarami specjalistów hotelarzy.

Hotel Rado w Woli Chorzelowskiej jest niewielki – posiada 22 komfortowe pokoje. Bardzo komfortowe pokoje. Komfortowe do stopnia, gdzie technika nie blokuje gościa i nie wprawia w paraliż, ale proste rozwiązania pozwalają wypoczywać gościom lepiej. Co zobaczyłam? Zobaczcie:

  • Przemyślany system informowania o „zajętości” pokoju. Niebieska dioda jest zapalona na zewnątrz pokoju informując o gościu w środku i jego elektronicznej karcie tkwiącej w mikroporcie. Genialne. Koniec z nerwowym pukaniem room service. Koniec z rozterkami, co odpowiadać zanim ktoś otworzy drzwi…. Bomba.
  • Owy przemyślany system posiada dwa przyciski dodatkowe – DON’T DISTURB – czyli nie przeszkadzać – i pomarańczowa diodka zapala się na zewnątrz pokoju od strony korytarza. Drugi ROOM SERVICE – i zielona diodka miga na zewnątrz.

System informowania zajętości pokoju

System informowania zajętości pokoju

  • Piloty do TV są brandowane RADO Hotel. Subtelne przypomnienie na jakiej planecie dziś jesteśmy. Fajne.
  • Koniec z szukaniem gniazdek do podłączenia i naładowania moich dwóch telefonów i laptopa. Za stołem piękna listwa – zaprasza do ładowania. Dodatkowo nie wisi – jest przyklejona na zewnętrznej ściance biurka. Życie stało się prostsze.
  • Otwieram szafę. W środku wisi szlafrok – w jego kieszeni kapciuszki. Deska do prasowania, razem z żelazkiem. Fajno – nie muszę nigdzie dzwonić. Mam wszystko pod ręką. Nie powinien zachwycać igielnik, czyścik do butów, szczotka do czyszczenia odzieży i łyżka do butów. Nie powinna – ale tak, zachwyca. Bo takiego serwisu nie spodziewałam się w Woli Chorzelowskiej. Nie spotykam ich nawet w hotelach w Warszawie, a monituję regularnie.
  • Zachwyca ekran komputera dotykowy z panelem room service. Nie spotkałam się z tym nawet w pięciogwiazdkowych hotelach w Polsce. Z interaktywnego panelu możesz zamówić stolik w restauracji, jacuzzi w spa, tor w kręgielni i zabieg na mikrodermabrazję na dowolną godzinę i dzień. Jak na 22 pokoje – usługa nieco na wyrost… Przez dotyk zamówisz absolutnie wszystko włącznie z taksówką. Ogarnia mnie śmiech….

Dotykowy panel w pokojach

  • Dodam że w pokoju jest 5 stref zapalania świateł, które ukryte w różnych zakamarkach – nie powiem – stwarzają atmosferę na każdą porę…
  • W tym hotelu telewizję kablową z IPTV … Bajka.

Tak przemyślanych rozwiązań hotelowych daaaawno nie widziałam. Pewnie więcej kryje się we wnętrzach hotelu. Winda jest zamawiana dotykiem karty lub standardowym wciskaniem przycisku. Hotelarze – uczcie się. Świat leci do przodu, technika też. Hotel Rado załapał się do właściwego pociągu.

Nie wiem jak z serwisem – ale dowiem się, bo nabrałam ochoty tu wrócić wkrótce. Bajera hotel – nie ma co! Sprawdźcie sami.

Dziś-Nieco-Rozpieszczona Aga

Ps1. Materiały reklamowe wyżej niż ponad przeciętne. Wysuwane podwójne dna prowadzą do książeczki która otwiera więcej zakamarków tego miejsca. Zajrzyjcie – nie pożałujecie. Dziś stawiam 6-tkę Hotelowi RADO. Brawo kochani! Taki hotel myśli za mnie i w pełni zapewnia oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów.

Ps2. HOTEL RADO – Zróbcie coś z tym zasięgiem – jest zero na T-Mobile i Orange.

Czytaj też:

Piękno ukryte w kamieniu – Hotel Krasicki **** w Lidzbarku

The Passenger w Madrycie – Oryginalna restauracja retro w wystroju z pociągu

JOIN THE DISCUSSION

Comments

  • Zwiadowca 7 lutego 2014 at 09:14

    Bardzo fajne pomysły z tymi ledami, aczkolwiek nie zawsze praktyczne. Taką funkcję ma większość nowoczesnych zamków magnetycznych, ale w sumie bajer, jak bajer – zawsze to coś, co tworzy tożsamość hotelu, bo przecież dla takich drobiazgów czasem wracamy do najlepszych hoteli.

    Reply
  • Karolina- Karoll 22 marca 2015 at 15:52

    Jak milo czytać o miejscu, które znajduje się tak blisko mnie 🙂 a co do gadżetów …. małe to a cieszy 🙂 brawa dla właścicieli 🙂 a wystarczyło tylko przemyśleć sprawę i już 🙂

    Reply
  • Adrian Kalecki 26 kwietnia 2018 at 11:21

    Jakaś przemyślana drobnostka, a klient zawsze lepiej się czuje obsłużony i będzie powracał. Brawo. 😀 Powinno to być wszędzie standardem!

    _______________________________________________________
    http://intelihotel.pl/blog/zalety-telewizji-hotelowej/

    Reply