Dla niewtajemniczonych kilka słów wyjaśnienia. Meeting Planner Power Awards jest pierwszym konkursem poświęconym branży eventowej i poszukującym najlepszych realizacji i praktyk we wszystkich jej sektorach.
Plebiscyt powstał z potrzeby pokazania wartości i efektywności narzędzi z zakresu szeroko rozumianego event marketingu, a ich promocja jest jednym z głównych założeń konkursu. Celem Konkursu jest wyróżnienie najlepszych eventów i projektów związanych z event marketingiem, wskazanie miejsc ze szczególnym potencjałem eventowym oraz wyróżnienie osobistości i ekspertów branży.
Przed nami MP Power 12, kto w tym roku ma szansę na statuetkę?
Meeting Planner – marketer lub właściciel biznesowy
Michał Skuza, dyrektor Biura Sponsoringu i Eventów, PKN Orlen
Maria Szram, marketing manager, PwC
Renata Taberska, marketing manager, TUIR Warta SA
Meeting Planner – dział zakupów
Beata Bartosik, starszy specjalista ds. zakupów Siemens Sp. z o.o.
Magdalena Galińska, kierownik ds. Zakupów Usług Eventowych, Polpharma Biuro Handlowe
Jacek Łapieniecki, kierownik kategorii zakupowej, Grupa Żywiec SA
Meeting Planner – stowarzyszenie
Arkadiusz Dolecki, wiceprezes Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Producentów Świec i Zniczy
prof. dr hab. Honorata Shaw, wiceprezydent Polskiego Towarzystwa Stomatologicznego
dr hab. prof. UAM Tadeusz Wallas, Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, prorektor, International Political Science Association (IPSA)
Meeting Planner – agencja eventowa
Bartosz Bieszyński, prezes zarządu Walk Events
Sebastian Godula, CEO / managing partner, event-factory
Maciej Ledzion, partner, członek zarządu endorfina events
Meeting Planner – agencja incentive travel
Łukasz Adamowicz, wiceprezes, Grupa BFC
Grażyna Grot-Duziak, regional MICE director, członek zarządu Weco Travel
Krzysztof Pobożniak, prezes, Haxel Events & Incentive
Meeting Planner – DMC / PCO
Julien Hallier, managing partner Destination Poland
Anna Kopek, właścicielka, general manager Teja Tur
Aleksandra Pietras, partner DMC Poland
Meeting Planner – team building / outdoor
Monika Dymacz-Kaczmarczyk, dyrektor zarządzający, Exprofesso
Rafał Patla, właściciel Adventure Warsaw
Jan Skrzypek, prezes TeamLabs Linia
Convention bureau
Jan Mazurczak, prezes zarządu Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna / Poznań Convention Bureau
Magdalena Piasecka, prezes Convention Bureau Wrocław, obecnie wiceprezydent Wrocławia
Łukasz Wysocki, prezes zarządu Gdańskiej Organizacji Turystycznej/Gdańsk Convention Bureau
Dostawca – venue
Katarzyna Marciszyn, kierownik Działu Sprzedaży i Wynajmów, Targi w Krakowie (Expo Kraków)
Miłosz Stanisławski, general manager, Sound Garden Hotel Airport
Sabrina Żymierska, kierownik wydziału, Międzynarodowe Targi Poznańskie
Dostawca – multimedia
Michał Czerniak, wiceprezes zarządu, Brill AV Media
Łukasz Meliński, multimedia designer, d3 operator, VES
Michał Redo, production manager, Event Support Production, Eurosound Production
Dostawca – catering
Aleksandra Furmankiewicz, właściciel i dyrektor zarządzający Well&Done
Kamil Kaźmierkiewicz, zastępca dyrektora generalnego, dyrektor sprzedaży, MCC Mazurkas Conference Center & Hotel
Tomasz Melon, współwłaściciel Partyserwis Catering Melon
Open
Magdalena Spisak, procurement consultant, Procurement Consulting
Zbigniew Walczak, wójt Gminy Gniewino
Jolanta Żyśko, rektor Szkoły Głównej Turystyki i Rekreacji
Finał konkursu MP Power Awards – gala MP Power Night odbędzie się 24 marca na Torze Wyścigów Konnych Służewiec (Trybuna 2) w Warszawie. Wszystkim nominowanym serdecznie gratuluje redakcja Eventowej Blogerki i zapewnia że trzyma kciuki za każdego z Was!
Eventowa Blogerka i spółka
Ps. Przypominam ze jutro kończy się nam konkurs na fejsbooku na najlepszy opis „Jak pracujesz ze swoim klientem”, do wygrania jest szkolenie w piątek 10 marca w Poznaniu z Joanną Janowicz. Nie przegap i zgłoś się ! Więcej o tu: Konkurs