„Gdy wieją wichry zmian, jedni budują schrony, inni stawiają wiatraki”. Dziś zatem o wiatrakach troszeczkę o tym co nowe i ciekawe, wydarzyło się niedawno i przykuło moją uwagę. Wybierz sobie z tego zestawu co chcesz. Oby ten czas mimo wszystko upływał nam dobrze i zdrowo.
Dwa tygodnie temu uczyłam się robić LIVE na FB. Jakoś poszło – chodź nie od razu. Przy okazji wynikła z tego całkiem dobra rozmowa. O czym on jest?
Jak się odnaleźć w dzisiejszych niespokojnych czasach?
Jak dają radę artyści?
Jak agencje eventowe i incentive?
Jak działają, co doradzają w dobie czasów pt: zostań w domu?
To duża porcja pozytywnych wibracji, dla tych którzy czasem mają gorszy moment. Polecam i zapraszam. Rozmawiałam z trzema dziewczynami o tym jak sobie radzą w dzisiejszych czasach:
Marta Cugier z Zespołu Lombard, (artyści)
Victoria Iwanowska z Agencji Vi (agencja incentive & event)
Gosia Bałęczna-Nowacka z Soon Energy (instruktor jogi i zdrowego trybu życia)
Zajrzyj – miało do spory zasięg, dużo polubień i udostępnień. Wrzuciłam jej kopię na podcast’a i udostępniam Ci poniżej. Materiał nadal aktualny
(Można pobrać ten odcinek klikając POBIERZ lub posłuchać go na iTunes, na Spotify i na ANDROID wyszukując Eventową Blogerkę w podcastach.
2. Layvy – narzędzie wyszukiwania wydarzeń online
Widzieliście już Layvy.com/pl ? To bardzo fajne narzędzie stworzyła ekipa z XperiencePoland.com – incoming tour operator. Ja już kilka spotkań sobie zarezerwowałam, zachęcam i Was! Co możemy tu odkrywać?
👉Możemy przeglądać wydarzenia dostępne online 👉śledzić spektakle i nadchodzące webinary 👉Otrzymywać bilety wraz z bez bezpośrednim linkiem.
🧐 A swoją drogą – podeślijcie linki do swoich ulubionych webinarów jakie Wam ostatnio sie podobały – chętnie posłucham!
3. Mamy nominacje do MP Power 12.
Jury konkursu MP Power Awards® ogłosiło złote trójki w plebiscycie MP Power 12 – czyli wskazało nominacje do tytułu Powera. Jak pisze MeetingPlanner.pl:
„Plebiscyt MP Power 12 wskazuje osoby, które w 2019 roku miały największy wpływ na rozwój branży eventowej, profesjonalistów osiągających sukcesy zawodowe w swojej specjalizacji, wyróżniających się wysokim poziomem etyki zawodowej oraz jakością działania, a także działające na rzecz rozwoju rynku i kreowania dobrych praktyk we współpracy pomiędzy podmiotami działającymi w branży spotkań.”
Gratulacje dla wszystkich nominowanych i uściski przesyłam każdemu z osobna. Wasza praca została doceniona i wyróżniona. Niech kolejne lata pracy dodadzą Wam jeszcze więcej siły i kreatywności! A do grona szczęśliwych osób zakwalifikowano:
Meeting Planner Korporacyjny – Marketer lub Właściciel Biznesowy
Maksymilian Pawłowski, Leroy Merlin Polska, menedżer ds. komunikacji korporacyjnej
Anna Ziobroń, PKN Orlen, dyrektor Biura Marketingu Sportowego, Sponsoringu i Eventów
Wojciech Życzyński, Microsoft, director of corporate market, small business & partner channel
Meeting Planner Korporacyjny – Dział zakupów
Daria Schreider-Dmochowska, Orange Polska, główny specjalista ds. zakupów, Zakupy dla Rynku Konsumenckiego i Biznesowego
Paweł Wiśniewski, Santander Bank Polska, senior buyer
Marta Zalewska-Hinca, Grupa Lotos, specjalistka w Dziale Zakupów Korporacyjnych, manager kategorii eventy wyjazdy
Meeting Planner – Stowarzyszenie
Mariusz Filipiak, Krajowa Izba Komunikacji Ethernetowej (KIKE), członek zarządu
prof. Józef Modelski, URSI – Międzynarodowa Unia Nauk Radiowych, przewodniczący Polskiego Komitetu Narodowego URSI
Meeting Planner – Agencja eventowa
Marta Chmielewska, Mea Group, Ewenement, prezes, managing partner
Jacek Stachera, Agencja Boscata, general manager
Dorota Wojtczak, Emlab, head of B2B
Meeting Planner – Agencja Incentive Travel
Agata Kondracka, MindBlowing, founder
Olga Krzemińska-Zasadzka, Agencja Power, CEO
Krzysztof Pobożniak, Haxel Event and Incentive, prezes
Meeting Planner – DMC / PCO
Paweł Jurczak, Creative Poland, managing director
Marta Kicler, Mazurkas DMC, business development director
Michał Maziarczyk, Liberty International Tourism Group, director of sales Baltic States & Poland
Dostawca – Venue
Piotr Lenczewski, Sheraton & Westin Warsaw, dyrektor Działu Sprzedaży
Davide Odella, Expo XXI Warszawa, członek zarządu
Marcin Stolarz, PTWP Event Center, operator MCK w Katowicach, prezes zarządu
Dostawca – Technika eventowa
Piotr Basek, TSE Grupa, CEO
Robert Brzozowski, BSC AV, sales manager
Marcin Wójcicki, Brill AV Media, dyrektor sprzedaży
Dostawca – Catering
Beata Bronowicz, Belvedere Catering, dyrektor sprzedaży
Emilia Melon-Olchowicz, Melon Catering, CEO
Ewa Paciorek, Royal Catering, dyrektor sprzedaży i marketingu
Dostawca open
Katarzyna Czajka, Emirates, senior sales executive
Bartłomiej Grębski, Polskie Linie Lotnicze LOT, key account manager sale region Poland
Adriana Szczeniowska, Rent Design, dyrektor zarządzająca
Convention Bureau / Biuro Marketingu Miejsc
Aneta Książek, Poland Convention Bureau, kierownik
Katarzyna Mysiak, Urząd Miasta Gdyni, Gdyńska Rada Turystyki, specjalista w Referacie Promocji i PR
Barbara Tutak, Warszawska Organizacja Turystyczna , prezes zarządu
Innowator
Michał Kozak, Hotel Arłamów, prezes zarządu
Anna Staszewska, Polskie Linie Lotnicze LOT, dyrektor sprzedaży globalnej
Cezary Wilemajtys, United Partners, CEO
4. Rent Space udostępnia swoje magazyny
Jeśli szukasz miejsca, aby tymczasowo przechować swoje rzeczy Rent Design ma do zaoferowania bezpieczny i monitorowany magazyn wysokiego składowania. Czekają przygotowane wolne regały na palety o wymiarach 120/80/150H, na których zabezpieczy Wasze mienie. Koszt miesięcznego wynajmu takiego miejsca to tylko 69 zł netto miesięcznie. W razie potrzeby dopasują wielkość regału do niestandardowego załadunku i uzgodnią atrakcyjną cenę przechowania. Rent Design – dobry ruch, gratulacje pomysłu!
5. Krótki komentarz o tym całym koronawirusie i kolejnych krokach.
Kochani. W dobie #zostańwdomu przemierzam codziennie dziesiątki webinarów, artykułów, czytam sygnały ze zniszczeń branży MICE i nie wygląda to dobrze. Wkurza mnie to. Zbieram dla Was materiał podsumowujący ale na to potrzebuję jeszcze chwili. Jako ciekawostkę dam Wam jedną rzecz do sprawdzenia ze źródłami.
Koronawirus i środki ostrożności jakie wprowadzili w Polsce są dalece odbiegające od zdrowego podejścia i są totalną głupotą. Dlaczego? Śmiertelność tego wirusa w skali mieszkańców naszego kraju (38 mln) jest na wysokości 0,01% . Zostaliśmy głęboko zmanipulowani przez media, przez niewiedzę (lub celową wiedzę) rządzących. Wiele informacji znajdziecie w tym materiale jakiej skali to są kłamstwa, matactwa i przekręty. W rezultacie pogłębi się kryzys gospodarczy naszego kraju. Poniżej zobaczcie ile jaki procent na przeżycie ma osoba w każdej kategorii wiekowej. Cała siła robocza naszego kraju ma areszt domowy zamiast zarabiać pieniądze i pracować. Dodam że statystiki które nas karmią media są tylko pośród osób zbadanych i tych które miały zrobiony test. A to bardzo zaciemnia obraz naszej statystyki.
więcej w tym materiale:
Zdrowia, nie daj się! Daj znać jakie treści Cię interesują – bo nie wiem! Z góry dzięki!
ps2. Na Forum PIBE https://pibe.org.pl/ ciągle wrzucamy jakieś materiały – więc tam też możesz znaleźć dużo ciekawych informacji. Materiał dostępny po zalogowaniu. Zachęcam do dyskusji!