Mili Państwo, przed Wami Ola Krzemińska-Zasadzka! Dowiedzmy się jaki miała rok? Co się działo w agencji Power? Dlaczego ten rok uznaje za ciekawy i które z projektów swojej agencji i nie tylko uważa za spektakularne. Jakie trendy na najbliższy rok przepowiada jedna z najbardziej utytuowanych gwiazd naszej branży eventowej?  Sprawdź koniecznie! 

Eventowa Blogerka: Ola, wiem że ten rok upłynął Ci szybko intensywnie a momentami zaskakująco dobrze. Cieszę się że zgodziłaś się uchylić mi i moim czytelnikom kilka szczegółów. Opowiedz proszę, jakie 3 najciekawsze eventy krajowe zrealizowaliście w 2019 roku? Co uważacie w nich za sukces, przełom, obiecujące trendy? A może chcesz coś się nie sprawdza przed czym warto przestrzec branżę?

Ola Krzemińska – Zasadzka: No nie, tylko trzy? Zacznę od świata eventów. Jednymi z najciekawszych wydarzeń jakie zorganizowaliśmy w 2019 roku były eventy motoryzacyjne dla Ferrari Polska oraz Astona Martina. To nasze ulubione, choć bardzo trudne logistycznie spotkania. Była jazda wspaniałymi samochodami, ciekawe atrakcje i tematyczne wieczory. Byli też wspaniali, pełni pasji i energii ludzie.

Bardzo miło wspominamy projekt społecznej gry miejskiej, który zorganizowaliśmy dla jednej z warszawskich firm. W ramach wydarzenia uczestnicy realizowali zadania, które w pozytywny sposób wpłynęły na życie lokalnej społeczności. I tak, 140 osób „ruszyło” na Iławę.

Uczestnicy gry mieli do wykonania szereg ważnych zadań, m.in. zbudować kolorowe gry dla dzieci na terenie Zespołu Placówek Szkolno – Wychowawczych, zbudować plenerowe biblioteki, kwietniki, mobilne warzywniaki, tablice sensoryczne czy zabawki dla psów ze schroniska. Pracy było bardzo dużo, nad całością czuwali pracownicy ośrodków i instytucji, na rzecz, których działaliśmy. Takie eventy pozostają w pamięci na długo.

Upłynął też grudzień, a wraz z nimi firmowe spotkania świąteczne – nasz ulubiony czas w roku. Po raz kolejny przygotowujemy wspaniałe Christmas Party dla naszych klientów. Tym razem naszą uwagę przykuł projekt świątecznego wydarzenia, w którym udział wezmą trzy grupy: dzieci, pracownicy i ich rodziny, a także seniorzy, czyli byli pracownicy. To bardzo nowatorska i wspaniała formuła.

Jeśli chodzi o konferencje to największym i najtrudniejszym projektem było szkolenie dotyczące cyberbezpieczeństwa, które organizowaliśmy w hotelu DoubleTree by Hilton Warsaw. W pierwszym w Europie kompleksowym warsztacie dotyczącym cyberbezpieczeństwa wzięło udział 300 osób.

Zakres naszych prac obejmował: stworzenie motywu przewodniego, produkcję szaty graficznej, projekt i produkcję scenografii, obsługę techniczną, selekcję i produkcję powitalnych zestawów upominkowych.

Mieliśmy również zaszczyt organizować konferencję naukową dla 500 uczestników. Spotkanie przeznaczone było dla lekarzy i odbywało się w dwóch lokalizacjach: Wrocławiu i Toruniu. Nasza Agencja odpowiadała za kompleksową realizację wydarzenia, m.in. dobór miejsc, branding, technikę, dobór osób do obsługi, rejestrację i aplikację wydarzenia.

Jednak naszym największym tegorocznym sukcesem jest idealne zgranie naszego eventowego teamu. Jestem dumna, że mogę współpracować z tak wspaniałymi, ambitnymi i pełnymi zaangażowania osobami. Poziom ofert, wizualizacji czy koncepcji kreatywnych zaskakuje mnie każdego dnia. Każdego dnia wymyślamy, debatujemy i działamy. Praca w takim zespole to zaszczyt.

Moim osobistym sukcesem jest możliwość opowiedzenia o mnie i moich wartościach w magazynie THINK MICE. To dla mnie bardzo osobisty i ważny wywiad. Jestem dumna, że jako Agencja, po raz trzeci otrzymaliśmy certyfikat „Solidnej Firmy” – to bardzo rzetelny program, promujący firmy działające w sposób etyczny i wiarygodny.

Niespodziewanie też zostałam jedną ze 100 najbardziej wpływowych w Europie osób wg Eventex Awards, a także Top Meeting Agencies in Europe wg Kongres Magazine. To wszystko pokazuje mi, że to, co robię jest zauważane i ma ogromny sens.

Jeśli chodzi o trendy to myślę, że bardzo duży wpływ na nasze życie zacznie mieć ekologia i to już się dzieje. W związku ze wzrostem świadomości społeczeństwa na temat nieodwracalnej degradacji środowiska naturalnego i alarmami ekologów, coraz więcej hoteli decyduje się na prowadzenie działalności w sposób bezpieczny i nieinwazyjny dla otoczenia.

Obiekty, które podjęły decyzję o takiej formie działalności wprowadzają nowoczesne metody i urządzenia mające na celu polepszenie sytuacji ekologicznej w otoczeniu. Klienci, a także agencje eventowe i incentive coraz częściej dołączają się do akcji wybierając obiekty spełniające te standardy.

Ferrari Event

Eventowa Blogerka: Jestem pod ogromnym wrażeniem i podziwiam Wasze osiągnięcia z wielką uwagą. Idąc dalej, jakie 3 ciekawe wyjazdy incentive przygotowaliście dla swoich klientów w 2019? Co było odkrywczego a co mniej?

Z okazji 15. rocznicy wstąpienia Polski do Unii Europejskiej redakcja WP wyruszyła w trasę food truckiem po Europie. Trasa przebiega przez Niemcy, Belgię i Holandię. Agencja Power była odpowiedzialna za wsparcie logistyczne wyjazdu min. w organizacji trasy przejazdu i uzyskanie niezbędnych pozwoleń. Agencja organizowała także koordynatorów akcji w poszczególnych krajach.

Duży zastrzyk adrenaliny czekał naszych klientów również latem, wspólnie wyruszyliśmy oglądać emocjonujące zmagania kierowców rajdowych podczas wyścigu RALLY ITALIA 2019 na Sardynii. Podczas 5-dniowego wyjazdu, uczestnicy mieli okazję, nie tylko kibicować, ale również odkrywać piękno tej włoskiej wyspy.  Najbardziej skomplikowanym logistycznie wyjazdem była organizacja 2 grup w tym samym czasie dla 200 osób, w tym samym miejscu z podobnymi atrakcjami, tak by się nie spotkały.

Każdego roku odkrywamy dla naszych klientów nowe destynacje, nowe możliwości i połączenia lotnicze. To nieustające poszukiwanie czegoś, co klienta zaskoczy i wywoła niezapomniane emocje, która przełożą się na dobry kontakt z marką, relację, a co za tym idzie dobry biznes.

Segway Party

Eventowa Blogerka: Ola, a jaki to był rok dla Was na tle wydarzeń, które organizowaliście w uprzednich latach? W czym widzicie wyzwania, a co przestaje mieć znaczenie dla branży eventowej?

Myślę, że ostatnie 3 lata były bardzo podobne. Rozwijamy się stabilnie, realizujemy ciekawe i ambitne projekty, szkolimy się. Klienci to doceniają, ufają nam i wracają do nas. To, co nam ułatwia, to wprowadzenie aplikacji mobilnych na wydarzenia i wyjazdy, ułatwia to kontakt z klientem i uczestnikami, w czasie organizacji.

Eventowa Blogerka: Podaj, proszę jedno swoje/branżowe/eventowe odkrycie roku. Co Cie wprawiło w zachwyt, poruszenie czy w zdumienie?

Najbardziej emocjonującym wydarzeniem minionego roku była dla mnie uprzednia Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, która w 2019 roku zagrała po raz 27. Podczas tego wspaniałego „święta pomagania” doszło do tragedii, w wyniku której zmarł Prezydent Gdańska Paweł Adamowicz. To wydarzenie wszystkich nas poruszyło do głębi, a czas kiedy jesteśmy razem, kiedy wspólnie zbieramy środki na wspaniałe cele, stał się czasem smutku i żałoby.

To był wielki moment próby dla Fundacji WOŚP, Jurka Owsiaka i wszystkich jego współpracowników. To też moment, w którym ponownie zjednoczyliśmy się jako ludzie, aby razem nieść pomoc tym, którzy jej potrzebują. Wówczas Orkiestra zebrała rekordowe 92 mln złotych. W tym roku jeszcze finalnej liczby nie znamy (115 362 894  stan na dzień 15.01.2020). W tym roku pokazaliśmy, że pomimo tragedii, jesteśmy silni, bo jesteśmy razem. WOŚP jest bliska naszym sercom i chcemy, aby grała do końca świata i o jeden dzień dłużej.

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy to dla mnie wzorcowe i bezsprzecznie najciekawsze wydarzenie na naszym rynku eventowym. W tej edycji w zbieraniu pieniędzy uczestniczyło ponad 1700 sztabów w całej Polsce i kilkadziesiąt kolejnych w różnych zakątkach świata. Na ulice z puszkami ruszyło ponad 120 tysięcy wolontariuszy. Akcja rozpoznawana jest na całym świecie i relacjonowana jest do wielu krajów naszego globu. No i Jurek Owsiak,  wspaniały człowiek, świetny manager. Człowiek, z którego warto brać przykład.

Eventowa Blogerka: Tak, ja również nie umiem obok tego eventu przejść obojętnie. Siła dobra, która drzemie w ludzkich sercach jest tego dnia z niczym innym nieporównywalna. Przechodząc dalej do podsumowania, powiedz proszę z którym hotelem/lokacją najlepiej mi się pracowało i dlaczego?

Nie chciałabym wskazywać jednego konkretnego obiektu, moim zdaniem nie ma to sensu. W tym roku zorganizowaliśmy wiele wydarzeń, współpracowaliśmy przy nich z wieloma obiektami. Z większością z nich współpraca była wzorowa i wracamy tam regularnie. Wiemy jednak, że nie wszystkie obiekty stają na wysokości zadania, niektóre z nich borykają się z ciągłą zmianą personelu, co bardzo niekorzystnie wpływa na współpracę.

Bardzo podoba mi się chęć dostosowywania obiektów, aby prowadzić działalność w sposób bezpieczny i nieinwazyjny dla otoczenia. Obiekty, które podjęły decyzję o takiej formie działalności wprowadzają nowoczesne metody i urządzenia mające na celu polepszenie sytuacji ekologicznej w otoczeniu. Bardzo dużą zmianą, którą obserwujemy jest globalizacja Hoteli. W tej chwili sieć Accor ma już ok 4900 hoteli na całym świecie. Ciekawa jestem jak przełoży się to na prace z agencjami eventowymi i incentive.

Show Cooking + Coaching IV

Eventowa Blogerka, Ola, czego byś sobie życzyła w 2020 roku od branży eventowej? A czego od podwykonawców i współpracowników?

To może zacznę od życzeń dla Was:

Życzymy Wam, abyście zawsze znaleźli czas na wypicie herbaty, rozmowę z najbliższymi, przeczytanie gazety, niesamowitą zabawę! A przede wszystkim, aby Nowy Rok obfitował w mnóstwo świetnych okazji do chodzenia, jeżdżenia, skakania, pływania oraz lotów dookoła świata!

Tak trudno w tym pośpiechu znaleźć czas, by być i cieszyć się z małych – WIELKICH rzeczy, więc także tego Wam życzymy. Dziękujemy naszym Klientom, Podwykonawcom, Współpracownikom, Mediom i Stowarzyszeniom branżowym za ten wspólnie spędzony czas w tym roku.

A czego życzę sobie biznesowo? Przede wszystkim stabilnego prowadzenia biznesu zgodnie z naszymi wartościami. By nasi współpracownicy postępowali w zgodzie z prawem i etyką, pracownicy się rozwijali i nie zmieniali często pracy. By klienci wybierali nas bezprzetargowo 😊, podwykonawcy działali stabilnie, nowe obiekty powstawały. Aby nowe kierunki rozwijały, loty taniały, przepisy były prostsze, pomagające przedsiębiorcom, a biurokracji dużo mniej 😊

A czego życzę sobie osobiście? Zdrowia, szczęścia, cudownych podróży i miłości – by były jak są, każdego dnia za nie dziękuję.

Eventowa Blogerka: Dziękuję Ola za wszystkie życzenia i My również dołączamy się do nich w pełni kierując je do Ciebie!

Ps1. Zbliża się Forum Branży Eventowej, które już jest za tydzień, 22.01.2020 odbędzie się na warszawskim EXPO XXI. Nie zapomnij się zarejestrować na ich stronie www!

Ps2. Wywiady i podcasty z panelistami Głównej Sceny którzy zdradzają sekrety o czym będą ich wystąpienia, znajdziecie u mnie na blogu: Agnieszka Huszczyńska (o FBE 2020).o 10:00 Krzysztof Celuch ogłosi Trendy Branży Eventowej 2020! Kasia Sokołowska  ( o Reżyserii pokazów mody) – UWAGA! wywiad będzie ze mną na żywo na scenie głównej o 15:30 NIE PRZEGAPCIE TEGO! Bartek Bieszyński (O roli Event Managera), Monika Chruścińska-Wnętrzak o tajnikach produkcji filmowych! O technice estradowej – Mirek Robak, 

Ps3. Na FBE 2020, przygotowałam PREMIERĘ. Jaką? Jedną? eeee, przecież nie pacnę na blogu News’a Roku!….Ale dowiesz się wszystkiego na mojej prelekcji, na małej scenie FBEemi pt.: „Niski budżet, wymagania wysokie. Jak przyciągnąć uwagę niebanalnym scenariuszem0 14:20.

Niski Budżet a wysokie oczekiwania Eventowa Blogerka

Ps4. Na FBE 2020, przygotowałam dla Ciebie SWOJE STOISKO, swój czas i wygodne kanapy… Wpadnij po klapsa i odkryj szczegóły premiery! Gdzie mnie znajdziesz? Tu poniżej, masz mapkę, Kochanie!

Eventowa na FBE 2020

eventowa na FBE 2020

JOIN THE DISCUSSION